»

torsdag 20 mars 2008

Välkommen till början av Sveriges bästa hund blogg!


Hej alla, eller ja.. inte så alla just ännu men det kommer :)
Jag heter Aleczandra och jag vill dela med mig av mitt hundliv..
Det går inte en vecka utan att mängder av spännande saker händer mig och mina hundar!
Jag bor i den lilla storstaden malmö och här finns det väl nästan 10 hundar per kvm. hehe.
I denna stad så kan man inte gå någonstans utan att träffa en vovve på vägen och det gillar jag :)
Jag bor här med mina två envetna men underbara hundar.
Let me introduce you:
Misha - en silver dvärg pudel tik som snart fyller 10 och har verkligen tagit tanta rollen. Hon är envis och bestämd men också världens kelegris.. Det bästa hon vet är att hoppa upp i någons knä slänga sig på rygg och få hela magen klappad! Hon blev snabbt alla alkisars favo hund i parken :)
Sen har vi....
Batta Lul (lukas)- Han är en en 2½ år gammal Siberian Husky, Och han har under dessa år nästan fått mig att svettas blod... Han har energi som t.o.m duracell kaninen blir avundsjuk på.
Han är dominant men ändå ganska skygg när det gäller människor.

Jag vill att denna blogg ska kunna spegla mitt händelserika hundliv, samtidigt som jag får tillfälle att dela med mig av alla spännande saker jag hittar ang hundar.
Du är välkommen att hänga på och se vad resan erbjuder dig :)

Välkommen till början av Sveriges bästa hund blgg!

Hugz and sloppy kisses from:
Aleczandra and the crew

2 kommentarer:

Aleczandra Svefors sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annika sa...

Hej! Vad kul med en hundblogg! Vi har en Cavalier king charles spaniel som heter Ville. Han är verkligen en i familjen - vill vara med överallt och blir så ledsen om vi åker iväg utan honom! Jag är uppväxt med pudlar. Det är en underbar ras!