»

fredag 28 mars 2008

Rapport from sick bay...

Då har man åkt på årets förkylning... Ligger och tycker extremt synd om migsjälv i min soffa.. Helt själv! Jag är så kass så jag orkar inte ens gå ut med Batta (lukas för er som inte vet).
Grannpojken som precis börjat få gå ut med min galopp häst till hund kom förbi innan och hämtade honom.. Dom springer spelar fotboll.. ja vem vet..
Lukas är lite rädd för honom men det ordnar sig efter ett tag.. Lukas tycker alla e skumma innan han lärt känna dom ordentligt.
Nu är dom ute i mörkret någonstans och jag ber till Gud att ingen testastoron freak som min egen kommer gående inom 300 meters avstånd.
Lukas är i den åldern nu.. man kan nästan höra honom säga "Here Mom, Hold my jacket" medans han (i min tankar) kavlar upp ärmarna.
Pojken kan reglerna.. släpp EJ!!! och aldrig hälsa på andra hundar.
Hoppas han följer dom..
Usch orkar inte tänka just nu.. huvudet smäller som om en hel armé av lemmings gubbar spränger och bygger där inne.
Förlåt om dagens inlägg är mer om mig än om hundar.. men jag tycker väldigt synd om mig själv och ja jag ville helt enkelt förklara hur hemskt allt va :)
hehe,
See ya on the flipside gang!

Aleczandra and the crew

3 kommentarer:

Iris // Alla dagars kaos sa...

yo. om du går med i affiliator.com så kan du söka sponsorer som passar din sida. Såg precis att man kunde ansöka om att få länka till 4leggedfriends.se. Tänkte att det skulle passa dig. Man tjänar ju inte stor summor, men nån enstaka krona skadar inte :)

Iris // Alla dagars kaos sa...

förresten. om du klickar på länken från min hemsida (under min besökarstatistik) så tjänar jag 7 kr, fast du inte betalar något :) om du ändå vill gå med alltså..

Anonym sa...

Lät inte särskilt kul! Hoppas du hunnit bli friskare nu. Annars får du krya på dig!
Kramar från Kicki och Leo